کد خبر:296673
پ
۲۴۱۶۰۹
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران:

ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

 

 

*** ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

 

 

به گزارش سروش، نوید خاصه باف  در این باره گفت:

سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان واقع در منطقه ۴ به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

 

 

وی افزود:

مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم و از همه مهمتر اینکه آزمایش‌های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

 

 

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد:

بعد از اخذ مجوزهای لازم پیش‌بینی می‌کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

 

 

وی درباره جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی بیان کرد:

در حال حاضر دو سرمایه‌گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. یکی از سرمایه گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه گذار دیگری نیز اعلام کرده برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می‌کند.

 

 

خاصه باف با اشاره به پروژه سرمایه گذاری واقع در منطقه ۲۰ تهران یادآور شد:

یکی دیگر از کلان پروژه‌های شهرداری تهران ساخت پارکینگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به ارزش ۱۷۰۰ میلیارد تومان است.

 

 

وی تاکید کرد:

در حال حاضر برای پیش‌برد کار مذاکراتی را با بنیاد مسکن انجام داده‌ایم. در اجرای این پروژه با چالش دو پلاک معارض روبه‌رو شدیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکلات آن را نیز حل کرده‌ایم.

 

 

به گزارش سروش، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در پایان گفت:

آخرین مذاکرات را با حجت‌الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام داده‌ایم و به زودی فراخوان اجرای این پروژه برای جذب سرمایه گذار نیز منتشر می‌شود.

در قالب این پروژه قرار است تا حدود ۴۰۰۰ پارکینگ به همراه دو طبقه تجاری اجرا شود. امسال قرارداد اجرای آنی پروژه منعقد می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه