کد خبر:295388
پ
۶۲۷۹۹۹۳۷
سروش گزارش می‌دهد:

سردار آزمون در رادار دو تیم ایتالیایی

آتالانتا و فیورنتینا به دنبال به خدمت گرفتن سردار آزمون در تابستان هستند.

آتالانتا و فیورنتینا به دنبال به خدمت گرفتن سردار آزمون در تابستان هستند.

 

 

*** سردار آزمون در رادار دو تیم ایتالیایی

 

 

به گزارش سروش، این مهاجم ایرانی در ماه ژوئن از پایتخت خداحافظی خواهد کرد و یک باشگاه دیگر از سری آ قصد خرید او را دارد. رم اهداف زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد و در تلاش است برای آینده برنامه‌ریزی کند و برای انجام این کار ابتدا باید بفهمد که باید روی چه بازیکنانی تمرکز کند.

بازیکنان زیادی قصد دارد در پایان فصل رم را ترک کنند. در این میان می‌توان به سردار آزمون، مهاجم ایرانی اشاره کرد که تابستان گذشته در ابتدا برای جایگزینی تامی آبراهام به پایتخت آمد و در ادامه به عنوان ذخیره لوکاکو روی نیمکت نشست.

ماجراجویی این بازیکن ۲۸ ساله با پیراهن رم می‌تواند در پایان فصل به پایان برسد اما مراقب باشید، زیرا او در سری آ خواهد ماند.

این بازیکن متولد ۱۹۹۵ فصل قبل در تیم بایر لورکوزن و به صورت قرضی راهی رم ایتالیا شد. با این حال به نظر می‌رسد رم قصد ندارد برای آینده روی او تمرکز کند. پس از شروع نه چندان خوبی که آزمون داشت و چند ماه دور از میادین بود، نگاه‌ها به این بازیکن عوض شده است. 

گل فوق‌العاده‌ای که در دیدار مقابل لچه به ثمر رسید، بازگشت فوق‌العاده‌ای را برای این بازیکن نوید می‌دهد.  با این حال او در کانون توجه قرار گرفته شده است و ظاهراً برخی از تیم‌های سری آ در ایتالیا در حال ارزیابی عملکرد او هستند تا تلاش کنند تابستان آینده او را به خدمت بگیرند.

دو باشگاه هستند که آزمون را با دقت دنبال می‌کنند. یکی آتالانتا با جیان پیرو گاسپرینی که سبک بازی شماره ۱۷ جالوروسی را تحسین می‌کند. دیگری فیورنتینا است که با وجود جذب نزولا و بلتران در تابستان همچنان مشکلات گلزنی دارد و بنابراین مایل است برای فصل آینده به یک مهاجم قابل اعتماد تکیه کند.

قرارداد آزمون در تابستان با رم به پایان می‌رسد و باید دید او چه تصمیمی خواهد گرفت و در ایتالیا خواهد ماند یا خیر.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه