کد خبر:295524
پ
۹۵۷۱
دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات کشور:

شیوه‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات کشور از برنامه ریزی جهت تبلیغات گسترده و عادلانه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات کشور از برنامه ریزی جهت تبلیغات گسترده و عادلانه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

 

*** شیوه‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
 

 

به گزارش سروش، افشار دارابی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:

یازدهم اسفند سال جاری، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و همه ما وظیفه داریم تا با مشارکت حداکثر و شور مثال زدنی، انتخاباتی در شان مردم و در تراز انقلاب اسلامی برگزار نمائیم.

 

 

وی ادامه داد:

بر همین اساس و با توجه به راهبرد‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای انتخابات که مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت می‌باشد، ما نیز در همین مسیر پیش خواهیم رفت و با تشکل کمیته‌های مختلف در ستاد انتخابات کشور، سعی خواهیم کرد به بهترین وجه ممکن به وظایف خود بپردازیم.

 

 

دارابی اضافه کرد:

یکی از کمیته‌هایی که در ستاد انتخابات وزارت کشور تشکیل شده است، «کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات» است که دبیری آن در وزارتخانه برعهده رئیس شورای اطلاع رسانی و در سطح استان ها، دبیری آن برعهده مدیران روابط عمومی استانداری‌ها خواهد بود.

 

 

مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور به قانون جدید انتخابات مجلس پرداخت و خاطرنشان ساخت:

دستورالعمل جدید اطلاع رسانی و تبلیغات براساس قانون جدید انتخابات و اسناد بالادستی که مصوبه شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی می‌باشد در حال نهایی شدن است و مفاد آن به زودی به استانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول همچنین توضیح داد:

امسال بنا داریم تا از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های ملی و محلی برای تبلیغ اهداف نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای رقابتی سالم و عادلانه استفاده نماییم. ظرفیت‌های دولت و نهاد‌های خصوصی نیز در اختیار این تبلیغات قرار خواهد گرفت.

 

 

دارابی در پایان تاکید کرد:

از اقدامات خوبی که برای انتخابات امسال در نظر گرفته ایم آن است که نامزد‌هایی که بضاعت تبلیغات گسترده را نداشته باشند می‌توانند از تریبون رسانه ملی برای معرفی برنامه‌های خود بهره‌مند شوند تا به شکلی مفید برنامه‌های خود را ارائه داده و مردم نیز با آگاهی و دقت کافی آنان را انتخاب نمایند.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه