کد خبر:295557
پ
شکر
سروش گزارش می‌دهد:

قیمت شکر به نرخ مصوب رسید

با توزیع شکر با قیمت مصوب توسط بنکداری‌ها، نرخ‌ها، در سطح شهر نیز کاهش یافته و به قیمت مصوب و حتی در برخی فروشگاه‌ها پایین تر از نرخ مصوب ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی خود به فروش می‌رسد.

با توزیع شکر با قیمت مصوب توسط بنکداری‌ها، نرخ‌ها، در سطح شهر نیز کاهش یافته و به قیمت مصوب و حتی در برخی فروشگاه‌ها پایین تر از نرخ مصوب ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی خود به فروش می‌رسد.

 

*** آخرین وضعیت قیمت شکر

 

به گزارش سروش به نقل از صنایع، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در خصوص آخرین وضعیت قیمت شکر، اظهار داشت:

بازار شکر تنظیم شده است و این محصول در حال حاضر به اندازه کافی در انبار‌ها وجود دارد، به طوری که دیگر بازار اشباع شده و از بارهای جدید استقبال نمی‌شود.

بنکداران شکر را به قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار خرده فروشان و سوپرمارکت‌ها قرار می‌دهند تا به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان (به صورت فله) در اختیار مصرف کننده قرار گیرد که این نرخ در بازار تثبیت شده است و حتی پایین تر از نرخ مصوب نیز به فروش می‌رسد.

 

رضا کنگری در ادامه، افزود:

با وجود کاهش قیمت شکر در بازار این محصول همچنان در برخی از فروشگاه ها بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسد. باید توجه داشت که قیمت شکر بسته بندی شده متفاوت است و گران تر از شکر فله به فروش می رسد.

توزیع زیاد شکر در بازار باعث شده که این نرخ در برخی فروشگاه‌ها حتی پایین تر از نرخ مصوب ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی خود و با قیمت ۲۷ هزار تومان به فروش برسد.

قیمت شکر در مقطعی در بازار به قیمت ۴۲ هزار تومان اما با توزیع این محصول توسط بنکداران و اطلاع رسانی به اعضا به یک باره قیمت شکر شکسته شد.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** شکر در مسیر ثبات

 

به گزارش سروش، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پایان و با بیان اینکه در مقطعی شکر فقط توسط میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شد و بنکداران به عنوان توزیع کننده کالا در خرده فروشی‌ها دیده نشده بودند، اظهار داشت:

به همین دلیل شکر با واسطه با نرخ ۳۴ هزار تومان در اختیار بنکداران و با نرخ ۳۹ هزار تومان در اختیار سوپرمارکت‌های سطح شهر قرار می‌گرفت اما از ۲۵ روز قبل که شکر به طور مستقیم در اختیار بنکداران قرار گرفت بازار به سمت ثبات رفت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه