کد خبر:288264
پ
۶۲۵۶۹۰۸۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا:

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

 

 

*** محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

 

 

به گزارش سروش، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی درنظر گفته شده برای جاده‌های کشور از امروز تا صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه گفت:‌

برابر تدابیر اتخاذ شده تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

 

وی با بیان اینکه محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است، اظهارکرد:‌

در دیگر بخش‌های این محور نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:‌

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

به گفته وی اعمال محدودیت در محور چالوس در صورت باز بودن این محور قابل اجرا خواهد بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی این محور مسدود خواهد بود.

 

 

شیرانی درباره تدابیر اتخاذ شده در محور هراز نیز اظهارکرد:

در این محور تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین­ از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه وجمعه از محور هراز ممنوع است.

 

 

وی ادامه داد:‌

در این محور تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

 

 

به گفته شیرانی اجرای محدودیت‌­های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت­‌ها اجرایی نخواهد شد.

 

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه