کد خبر:291893
پ
دکتر سعید سیفی مجری گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما
گفتگوی ویژه خبری

نتایج اولیه گزارش وزارت بهداشت درباره بدحالی دانش آموزان + فیلم

در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط نتایج اولیه گزارش وزارت بهداشت درباره بدحالی دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط نتایج اولیه گزارش وزارت بهداشت درباره بدحالی دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

 

سعید سیفی
دکتر سعید سیفی مجری گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما مجری صدا و سیما

 

*** بررسی نتایج اولیه گزارش وزارت بهداشت درباره بدحالی دانش آموزان

 

به گزارش سروش، با دستور وزیر بهداشت، کمیته ای علمی برای بررسی بدحالی های اخیر برخی دانش آموزان با مشارکت ۳۰ نفر از بهترین دانشمندان کشور شامل متخصصان ریه، سم شناسی، میکروب شناسی، عفونی، روانپزشک و بهداشت محیط تشکیل و چندین جلسه برگزار شده است. گزارش های استان های مختلف در این کمیته بررسی شده و اعضای کمیته، در استانها حضور میدانی داشته و بیماران را ویزیت کرده اند. 

بر اساس بررسی های این کمیته، موضوع بدحالی دانش آموزان، دارای چندین بخش است؛ تعدادی اندکی از دانش آموزان با ماده محرک که عمدتا استنشاقی است، تماس داشته اند و به مراکز درمانی انتقال یافته اند. تعدادی از دانش آموزان، در کنار افرادی بوده اند که با ماده محرک، تماس داشته اند و اضطراب و نگرانی به این‌ها وارد شده و تعدادی از دانش آموزان نیز صرفا در مدرسه ای که ماده محرک با برخی دانش آموزان تماس داشته، حضور نداشته و مطالب را در اخبار و رسانه ها خوانده و آثار روحی و روانی داشته اند. 

 

در همین راستا برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط به بررسی نتایج اولیه گزارش وزارت بهداشت درباره بدحالی دانش آموزان اختصاص یافت که در ادامه می‌توانید ملاحظه نمایید:

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه