کد خبر:291732
پ
تعاونی
معاون امور تعاون وزیر کار:

هدف‌گذاری دولت برای افزایش ۷ درصدی تعاونی‌های بانوان/ افزایش ۱۸۱ درصدی ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها

معاون امور تعاون وزیر کار ضمن اشاره به هدف‌گذاری دولت برای افزایش ۷ درصدی تعاونی‌های بانوان از افزایش ۱۸۱ درصدی ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها خبر داد.

معاون امور تعاون وزیر کار ضمن اشاره به هدف‌گذاری دولت برای افزایش ۷ درصدی تعاونی‌های بانوان از افزایش ۱۸۱ درصدی ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها خبر داد.

 

 

*** سهم اشتغال بانوان در جامعه در دولت سیزدهم
 

 

به گزارش سروش، مهدی مسکنی درباره سهم اشتغال بانوان در جامعه در دولت سیزدهم، توضیح داد:

هدف ما در دولت سیزدهم این است که تعداد تعاونی‌های بانوان را ۷ درصد افزایش دهیم؛ درحال حاضر ۶۴۰۰ تعاونی ثبت شده فعال داریم که بانوان در آن حضور پیدا کردند و بازار سازی درنمایشگاه بین‌المللی و کمکی‌های بلاعوض در راستای مهارت‌های کمکی آنها از اقداماتی است که برای بانوان انجام دادیم و تفاهم‌نامه‌هایی که با معاونت زنان ریاست جمهوری نوشتیم در راستای حمایت از اشتغال بانوان است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۱٠۱ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد، گفت:

رویکرد دولت سیزدهم در مردمی‌سازی اقتصاد که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بازخوانی و بررسی اسناد بالادستی بخش تعاون؛ به‌ویژه در حوزه سند توسعه تعاون است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

*** افزایش ۱۸۱ درصدی ارائه تسهیلات
 

 

به گزارش سروش، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان، بیان داشت:

با وجود شرایطی که برخی می‌گویند کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن هستند، تعاونی‌ها با افزایش ۱۸۱ درصدی ارائه تسهیلات روبرو بوده‌اند با این حال، برخی از واحدها نام تعاونی دارند اما هیچ مشخصاتی از تعاونی ندارند و شرکتی را با نام تعاونی ثبت می‌کنند.

در سهام و تعاون، جنگ بین نظام سرمایه‌داری و نظام توزیع وجود دارد و در سهام عدالت، بهترین و ناب‌ترین دارایی‌ها در اختیار افراد کم توان است.

برنا

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه