کد خبر:297539
پ
۱۷۰۰۶۲۳۰۴
سروش گزارش می‌دهد:

واکنش اتحادیه جهانی به رویارویی گلادیاتور ایرانی با اسنایدر

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی در خصوص رقابت‌های زاگرب رویارویی احتمالی کامران قاسم‌پور با کایل اسنایدر آمریکایی را یکی از جذاب‌ترین مبارزه‌های این مسابقات معرفی کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی در خصوص رقابت‌های زاگرب رویارویی احتمالی کامران قاسم‌پور با کایل اسنایدر آمریکایی را یکی از جذاب‌ترین مبارزه‌های این مسابقات معرفی کرد.

 

 

*** واکنش اتحادیه جهانی به رویارویی گلادیاتور ایرانی با اسنایدر

 

 

به گزارش سروش، رقابت‌های کشتی اوپن و رنکینگ‌دار زاگرب کراوسی به عنوان یکی از چرخه‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد و برهمین اساس تکلیف نهایی برخی از اوزان المپیکی در تیم ملی کشورمان در المپیک پاریس مشخص خواهد شد.

در این پیکارها ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار کشورمان اعزام خواهد شد.

یکی از غایبان سرشناس این رقابت‌ها جردن باروز آمریکایی است که پیشتر انصراف خود را از این تورنمنت اعلام کرده بود.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به دیدارهای احتمالی وزن ۹۷ کیلوگرم پرداخت. کامران قاسم‌پور قهرمان ۲ دوره جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم پس از یک سال غیبت، به وزن ۹۷ کیلوگرم آمده است. او آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲ در جام جهانی شرکت کرد.

اولین دیدار قاسم‌پور و اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست قاسم‌پور همراه بود. این دو ممکن است دوباره با هم روبرو شوند زیرا اسنایدر نیز به زاگرب می‌آید.

قاسم‌پور باید مطمئن شود که در اوج آمادگی جسمانی قرار دارد زیرا ممکن است مجبور شود با هموطن خود امیرعلی آذرپیرا مبارزه کند.

یکی دیگر از رقابت‌های جذاب مربوط به وزن ۱۲۵ کیلوگرم است که امیررضا معصومی، می‌تواند امیرحسین زارع را به چالش بکشد.

همچنین یکی دیگر ار رقابت‌های مهیج در زاگرب مربوط به وزن ۶۵ کیلوگرم است. سباستین ریورا دارنده مدال نقره جهان و وازگن تیوانیان دارنده مدال برنز هر دو به همراه رحمان عموزاد (ایرانی) قهرمان اسبق جهان هستند.

عموزاد در زاگرب به دنبال‌ آن است تا با پیروزی برابر عباس ابراهیم‌زاده جایگاه خود در تیم ملی ایران تثبیت کند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه