کد خبر:294406
پ
qmbzcy30
رییس سازمان خصوصی‌سازی:

واگذاری ۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌ها

رییس سازمان خصوصی‌سازی از فراهم شدن زمینه واگذاری پنج درصد از سهام رشد باشگاه استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌های دارای صلاحیت خبر داد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی از فراهم شدن زمینه واگذاری پنج درصد از سهام رشد باشگاه استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌های دارای صلاحیت خبر داد.

 

 

*** واگذاری ۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌ها

 

 

به گزارش سروش، مالک رحمتی در جریان سفر یک روزه‌ به یزد در خصوص جزئیات این خبر، گفت:

همانطور که استحضار دارید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی عرضه شده و در مرحله جدید به دنبال این هستیم که در امر واگذاری‌ها به اهلیت، بیشتر از قیمت‌گذاری توجه شود.

بر این اساس، هر کسی که خریدار سهام این دو باشگاه بزرگ با جامعه طرفداری قابل‌ توجه در کشور است، باید اهلیت کافی و وافی را نیز داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از امتیازاتی که در هیات واگذاری مصوب شد، واگذاری قسمتی از سهام این دو باشگاه به تعاونی‌هاست که براساس این توافق، سازمان خصوصی سازی بستری را فراهم اورده تا تعاونی‌های که صلاحیت لازم و این توانمندی را داشته باشند، پنج درصد از سهام رشد این دو باشگاه را به تعاونی‌های دارای صلاحیت واگذار شود.  

 

 

رییس سازمان خصوصی‌سازی در پایان خاطرنشان کرد:

هفته گذشته در هیات واگذاری اصل ۴۴ با این موضوع موافقت شد که درصدی از سهام این دو باشگاه که به صورت ترجیحی همواره در واگذاری‌ها به کارکنان و مدیران تخصصی واگذار می‌شد، براساس ضوابط قانونی به کارکنان و سایر مدیران تخصصی این دو باشگاه نیز واگذار شود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه