کد خبر:278652
پ
حجت الاسلام طائب
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پاسخ داد

چرا سیستم امنیتی در پرونده سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه معروف به «سیسمونی گیت» ورود نکرد؟/ آیا در این پرونده فساد رخ نداده بود؟ + فیلم

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان، دلایل ورود نکردن سیستم امنیتی کشور به پرونده سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه، معروف به «سیسمونی گیت» را تشریح کرد.

*** جزییات سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه

 

به گزارش سروش، حجت الاسلام طائب در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان در خصوص حواشی سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه اظهار داشت:

یک مساله فردی برای رییس مجلس اتفاق افتاد، خانواده‌اش به ترکیه رفتند اما نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کرده و نه از امکانات سفارت.

آنها رفته و برگشته‌اند و اینکه سلیقه من به ایشان می‌خورد یا نه یک مساله دیگر است اما شما به من بگویید سیستم امنیتی کجای این موضوع باید وارد شود؟

 

مشاور فرمانده سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد:

فرض بگیرید که شما از نظر ارزشی بگویید خانواده مسئولان ما نباید برای سفر از کشور خارج شوند اما اگر کسی رفت و استفاده‌ای هم از امکانات نکرد چه برخوردی باید صورت گیرد؟

 

وی همچنین ادامه داد:

حتی ممکن است عنوان کند که مشکل امنیتی دارند و به مهمانسرای سفارتخانه بروند اما وقتی این کارها را هم نکرده و نه از پاوین و سایر امکانات استفاده نکرده، مثل مردم عادی رفته و برگشته چه مشکل امنیتی به آن وارد است؟

 

*** دلیل عدم ورود سیستم امنیتی به موضوع سفر ترکیه

 

به گزارش سروش، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در پایان، اظهار داشت:

اینکه پولش را از کجا آورده هم اولا داماد ایشان به ترکیه رفته و دامادشان از یک خانواده برخودار است، منِ سیستم امنیتی در این موضوع به فساد نرسیدم، شما اگر کد فساد دارید بفرمایید، البته مردم حق دارند چون رای دادند و می‌توانند به نمایندگان خود ایراد بگیرند که مثلا نماینده‌ای که این ویژگی را دارد ایراد دارد اما در کلیت این موضوع فسادی وجود نداشته که سیستم امنیتی بخواهد ورود کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه