کد خبر:285650
پ
۱۶۹۴۸۰۵۰۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا:

کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت اخیر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.

 

 

*** کشف مواد مخدر 

 

 

به گزارش سروش، ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت:

در اجرای طرح تشدید مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و به منظور رصد و کنترل فعالیت های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی در ادامه افزود:

با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی ناپذیر و جان بر کف، به ویژه در استان های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران بزرگ و قم مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه تصریح کرد:

ماموران انتظامی ، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه ، موفق به کشف ۲ تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر شدند.

 

 

کاکاوند همچنین به عزم و جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود:

در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته ۷۵۷ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و بیش از ۷۳۳ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در پایان تصریح کرد:

در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر تحت عناوین مختلف( قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر) ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و سه قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه