کد خبر:286369
پ
طحان نظیف
سخنگوی شورای نگهبان:

گزارشی درباره دریافت خودرو از سوی نمایندگان دریافت نکردیم/ هر گونه اقدام انتخاباتی باید در راستای قوانین و ضوابط باشد

سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.

 

 

*** گزارشی درباره دریافت خودرو از سوی نمایندگان دریافت نکردیم

 

 

به گزارش سروش، هادی طحان نظیف در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت:

طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

طرح حمایت از گزارشگران فساد ۱۷ ماده دارد که شورای نگهبان نسبت به ۴ ماده از این طرح ایراد گرفت و باید در مجلس اصلاح شود. عمده ابهامات شورای نگهبان به این طرح در جهت حمایت از گزارشگران فساد است و پس از اصلاح مجلس مجدداً مصوبات این طرح را بررسی می‌کنیم.

 

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد:

طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل دو ایراد دیگر دارد که باید از سوی مجلس شورای اسلامی اصلاح شود تا ما مجدداً مصوبات مجلس درباره این طرح را بررسی کنیم.

 

طحان نظیف درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت:

ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم اما اگر خلافی در این زمینه صورت گرفته باشد، حتماً در زمان بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

شورای نگهبان و وزارت کشور اخیراً جلسه‌ای درباره راهبردهای انتخابات برگزار کردند. درباره اقدامات مشترک دستگاه‌ها برای انتخابات هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این نشست با رویکرد آسیب‌شناسی ادوار گذشته انتخابات بر تدابیر مورد نظر مقام معظم رهبری تأکید شد. اواخر سال گذشته نیز در همین راستا همایش مشترکی با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برگزار کردیم.

 

طحان نظیف درباره آغاز تحرکات انتخاباتی در برخی از شهرهای کوچک، افزود:

هنوز تا انتخابات زمان زیادی مانده است و ضوابط انتخاباتی هم مشخص است و هر گونه اقدامی باید در راستای قوانین و ضوابط انتخاباتی باشد.

 

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد:

تلاش ما آن است که راهبردهای سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت انتخاباتی را که از سوی مقام معظم رهبری فرمودند، پیگیری کنیم. البته دستگاه‌های زیادی مخاطب این موضوع هستند. ما باید با همدلی راهبردهای مورد نظر رهبری را پیگیری کنیم.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه