کد خبر:296647
پ
۶۲۷۵۱۹۷۳
سروش گزارش می‌دهد:

یک ژاپنی جایگزین نیمار در الهلال

باشگاه الهلال برای جایگزینی نیمار روی یک بازیکن ژاپنی که در لیگ فرانسه بازی می‌کند، دست گذاشته است.

باشگاه الهلال برای جایگزینی نیمار روی یک بازیکن ژاپنی که در لیگ فرانسه بازی می‌کند، دست گذاشته است.

 

 

*** یک ژاپنی جایگزین نیمار در الهلال

 

 

به گزارش سروش، نیمار در آخرین روزها از فصل نقل‌وانتقالات تابستانی راهی الهلال شد.

این فوق ستاره برزیلی که تا سال ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد داشت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا راهی لیگ متحول‌شده عربستان برود اما با بدشانسی مواجه شد و رباط صلیبی پاره کرد تا همه فصل را از دست بدهد.

الهلال هنوز با جایگزین این ستاره برزیلی قرارداد امضا نکرده است. سران الهلال گزینه‌های زیادی را بررسی کرده و در نهایت به یک آسیایی رسیده‌اند.

جونیا ایتو، بازیکن ژاپنی رمس، گزینه مورد علاقه الهلالی‌هاست. این بازیکن ۳۰ ساله ژاپنی توانایی بازی‌کردن به عنوان وینگر چپ و راست را دارد و می‌تواند به الهلال در کارهای هجومی کمک زیادی بکند. او در ۱۵ بازی برای رمس در فصل جاری دو گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم داده است.

امتیازی که جذب این بازیکن برای الهلال دارد این است که ژسوس می‌تواند از سهمیه یک بازیکن آسیایی و پنج بازیکن خارجی در ترکیب تیمش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و به این ترتیب الهلال می‌تواند شش بازیکن خارجی را در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیبش داشته باشد.

الهلال در فصل جاری تیمی بسیار آماده و سر حال نشان داده است.

این تیم در لیگ عربستان مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم با اقتدار راهی دور بعد شد و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه