کد خبر:293373
پ
۹۸۲۶۴_۸۴۶
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

۱۰ هزار معلم جدید به مدارس کشور اضافه می‌شوند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد به زودی ۱۰ هزار معلم جدید در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدارس کشور حضور خواهند یافت.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد به زودی ۱۰ هزار معلم جدید در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدارس کشور حضور خواهند یافت.

 

 

*** ۱۰ هزار معلم جدید به مدارس کشور اضافه می‌شوند

 

 

به گزارش سروش، میثم لطیفی روز چهارشنبه با بیان اینکه به زودی ۱۰ هزار معلم جدید در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدارس کشور حضور خواهند یافت، گفت:

امسال‌ مجوزهای خوبی برای جذب معلم صادر شده از جمله اینکه در آزمون آموزگاری که ۲۸ هزار مجوز داده شده بود، ۱۷ هزار نفر پذیرفته شده و ۱۰ هزار داوطلب دیگر نیر در مرحله تکمیل ظرفیت جذب خواهند شد.

 

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی افزود:

در حال حاضر سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش دفترچه تکمیل ظرفیت را تأیید کردند و در صورت انتشار از سوی سازمان سنجش ۱۰ هزار معلم دیگر به کلاس‌ها خواهند رفت و مشکلی برای کسری معلم نخواهیم داشت.

هر زمان که سازمان سنجش اعلام کند، فرآیند ثبت نام آغاز می‌شود و با جایابی، داوطلبان به آموزش و پرورش معرفی می‌‎شوند. تلاش آموزش و پرورش این است که تا پایان این ماه این مسئله را حل و فصل کند.

 

 

وی اضافه کرد:

در آزمون آموزگاری امسال، میانگین معدل کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان ۱۷.۲۲ و میانگین معدل کارشناسی پذیرفته شدگان حدود ۱۶ بوده که این موارد برای ما نوید بخش است چرا که به ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش کمک می‌کند.

 

 

لطیفی یادآور شد:

سال گذشته ۲۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشجویان دانشگاه‌‎های دولتی در آموزش و پرورش جذب شدند که امسال این رقم به ۴۰ درصد رسیده است. همچنین از این تعداد ۲۳ نفر دانشجوی نمونه و ۳۷ نفر از نیز از بنیاد ملی نخبگان و ۶۱ مخترع جذب آموزش و پرورش شدند.

 

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی در پایان خاطرنشان کرد:

سطح علمی آزمون امسال نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته که امیدواریم شاهد حضور معلمان نخبه با انگیزه برای تربیت نسل آینده در آموزش و پرورش باشیم.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه