کد خبر:291838
پ
۱۳۹۷۰۴۱۲۱۱۵۱۵۵۷۹۷۱۴۶۳۷۲۵۴
فرماندار کاشان:

۲۰۰۰ میلیارد اعتبار ویژه اصلاح شبکه آبرسانی روستایی به کاشان اختصاص یافت

فرماندار کاشان از اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد اعتبار ویژه اصلاح شبکه آبرسانی روستایی به کاشان برای ۲۰ روستای این شهرستان خبر داد.

فرماندار کاشان از اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد اعتبار ویژه اصلاح شبکه آبرسانی روستایی به کاشان برای ۲۰ روستای این شهرستان خبر داد.

 

 

*** ۲۰۰۰ میلیارد اعتبار ویژه اصلاح شبکه آبرسانی روستایی به کاشان اختصاص یافت
 

 

به گزارش سروش، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی شهرستان کاشان از تامین اعتبار دو هزار میلیارد ریال برای آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه روستاهای منطقه خبر داد و اظهار داشت:

این اعتبار برای ۲۰ روستا از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) تامین‌ می‌شود.

 

 

وی گفت:

با تفاهم‌نامه صورت گرفته میان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آبفای کشور و پیگیری فرمانداری ویژه کاشان در ۲۰ روستای منطقه کاشان عملیات آبرسانی، اصلاح و بازسازی شبکه انجام می‌شود.

 

 

فرماندار ویژه کاشان در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته ابراز داشت:

در اجرای این طرح، ۲۰ روستای منطقه کاشان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال و ظرف حداکثر زمان ۳۶ ماه با توجه به اولویت‌بندی اجرایی می‌شود.

 

 

وی تاکید کرد:

مخزن‌سازی، اصلاح شبکه، اصلاح خطوط انتقال، محصور سازی منابع و مخازن، ایجاد سامانه‌های راهبری و پایش ایستگاه پمپاژ و ارتقای کیفی آب از جمله برنامه‌های در دست اقدام در طرح محرومیت‌زدایی است.

 

 

زارعی ضمن اشاره به دستاوردهای این اعتبارات تصریح کرد:

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری ویژه کاشان با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات روستاها در زمینه تامین و ارتقاء کیفی آب شرب مرتفع می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه